niedziela, 27 marca 2016

Antystresowe kolorowanki. Kolorowanki Johanny Basford .

Hej!
Pewnie już dużo słyszałyście/słyszeliście o antystresowych kolorowankach , wiec pojawiają się pytania :
Ile kosztują ? Czy się sprawdzają? Czy są pracochłonne? Czy warto w nie zainwestować ?
Otóż te kolorowanki mają za zadanie zabijać nasz czas,wciągać nas w krainę kolorowanek , oraz pobudzić naszą wyobrażnię :) Sama się zaopatrzyłam w jedną z tych kolorowanek .. "Tajemny ogród"
jest to pięknie wykończona kolorowanka , w środku jest wiele ciekawych kolorowanek , wiec na pewno znajdziesz coś dla siebie ! Dużo się tam znajduje elementów z kwiatami,owadami bo przecież to tajemniczy ogród *.* A wiec za takie cudeńko zapłacicie około 25 zł-50 zł zależy w jakich sklepach , oczywiście możecie kupić taniej na jakiś przecenach :) Ja swoja dostałam od mojej dobrej przyjaciółki , ale o niej to następnym razem :))) Tak te kolorowanki są bardzo pracochłonne ale to jest ich plusem , ponieważ zabijają nasz czas .Czasami ciężko jest malować takie małe elementy ale potem efekt jest zniewalający ! Kolorowanki sprawdzają się dla osób , które szukają zabicia czasu, są cierpliwe , oraz maja duszę artysty :) Według mnie warto w nie zainwestować , są pięknie przyozdobione oraz zachęcają do pokolorowania !
Mam tutaj narazie jedną kolorowankę , która sama pokolorowałam , mam nadzieję , że się spodoba !





















Kredki , które używam to  KOH -I-NOOR  Mondeluz 24
Cena za 24 kolory to (na alegro)  -25zł

Mam nadzieję , że post Wam sie spodobał i bedzie Wam przydatny :)


1 komentarz: