sobota, 10 września 2016

^ Jesienne DIY ^

Skończyły się wakacje , nadszedł wrzesień. Więc przyszedł czas na jesienne DIY .Wraz z każda  nadchodzącą porą roku , będę wstawiała na bloga , pomysły bądz inspiracje na daną porę roku. Przyszedł taki czas , że większość swojego wolnego czasu będziemy spędzać w domu , więc aby umilić sobie ten czas przygotowałam kilka pomysłow.

1. Świeczki - to idealny dodatek do każdego pokoju. Wystarczy zakupić jakieś podgrzewacze np: o zapachu cynamonu , lub pieczonego jabłka , ja polecam świeczki firmy Yankee candle , tam na pewno znajdziecie coś dla siebie. Ja zakupiłam sobie zwykły słoiczek , taki przezroczysty . Teraz puść wodze fantazji , możesz poprzyklejać listki , pomalować na jesienne kolory . Ja postanowiłam ten słoiczek obkleić gałązkami .Wygląda to niesamowicie oraz dodaje przyjemnej atmosfery . Wystarczy zebrać kilka gałązek , połamać na około 5-10 cm. Klej musi być do szkła , po porostu zacznij przyklejać gałązki do słoiczka . Na koniec można przywiązać wstążka :)



2. Jesienne listki. Wystarczy wybrać się do parku i pozbierać liście leżące na ziemi . Najlepiej by było gdyby były to dosyć duże liscie np: klonu. Przyda się do tego metaliczna farba , najlepiej złota. Liście przemyj i lekko wysusz. Następnie pomaluj metaliczną farba. Do ich ogonków przywiąż sznureczek , najlepiej przemysłowy. Następnie zawiąż sznureczki na karniszu. Jest to pomysł bardzo oryginalny i na pewno ożywi twój pokój !





Obrazy zaczerpnięte z internetu.

1 komentarz:

  1. Ale inspirujący blog, mam nadzieję, że wpadnę tutaj jeszcze nie raz :D Uwielbiam diy, bardzo fajne. Pozdrawiam ciepkutko^^

    OdpowiedzUsuń