poniedziałek, 9 maja 2016

~ Sekrety urody Koreanek ~




Ostatnio zaopatrzyłam się w książke pt." Sekrety urody Koreanek" jej cena to około 25-35 zł. Ja zamawiałam przez internet :) Postanowiłam napisać wam recenzje tej książki , ponieważ dla niektórych może to być pomocne.
Jest to książka napisana przez Amerykankę ,która pochodzi z Korei. Jest bardzo pięknie wydane , znajduje się tam dużo różowych, kobiecych obrazków.
W Europie ludzie o skórze mówia w kontekście samych problemów : zmarszczek,niedoskonałości. A jak się ich pozbyć ? To musicie same się dowiedzieć czytając tą książkę. 
Książka opowiada jak dbać o nasza cerę, taka pomocna dłoń w naszej codziennej pielęgnacji. W Korei kobiety a nawet mężczyżni nałogowo dbają o cerę. Tam nie jest do pomyślenia aby kobieta miała jakieś wypryski, zmarszczki. One wynalazły na to sposób. W Książce jest bardzo miło i sympatycznie wszystko opisane tak , że można zrozumieć i nauczyć sie jak dbac o nasza skórę! Dzięki tej książce poznasz tajniki urody oraz pielengnacji. Znajdują się tam rzeczy bardzo oryginalne ale takie , że każdy z każdego kraju będzie to w stanie zrozumieć :) Mam nadzieję , że post będzie przydatny oraz zachęci Was do kupna tej książki. Ja osobiście bardzo ją polecam :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz