środa, 1 czerwca 2016

* 1000 wyświetleń * Moje rysunki

Dziękuję Wam za te 1000 wyświetleń *.* Chciałam dodać posta o moich rysunkach mam nadzieję , że się spodobają . Początkowo ten blog miał być o moich rysunkach , diy ale pomyśłałam , że to mogło by nie przejść. Także zastanawiałam się nad hejterami , po prostu bałam się , że ktoś mnie wysmieje . Ale żyje się raz , chyba będę tutaj czasem dodawać moje rysunki. Ostatnio otworzyłam swoją skrzynię z rysunkami i mam kilka Wam do pokazania. Wiem , wiem nie są to jakieś rysunki piękne , artystyczne. Nawet nie wiem czy jest Wam coś do pokazywania ... Lecim ! Tak jak wcześniej już mówiłam jest to kilka prac , nie dużo . Mam jeszcze dużo portretów ,  ale dziś  Wam tego wszystkiego nie pokażę ... A więc są to szkice , nie lubię malować kredkami , jakoś mi to nie wychodzi .

Tak dla wiadomości używam ołówków z serii- 1500 KOH-I-NOOR zamówione przez allegro cena jest zależna od ilości ołówków w pudełeczku.


~1~ Zakochane wilczki
Naszkicowane ołówkami dwa zakochane wilczki , pomysł wzięty z internetu, jedna z moich ulubionych prac.



~2~ Chłopak , który miał być Putinem ..
Tak to dosyć długa historia dotycząca tego rysunku. Na początku miał to być portret Putina , lecz wyszedł on troszkę inaczej . Przypomina mi Stuarta z kanału na youtube. :D 
Troszkę skrzywiło mi jego głowę , ale wybaczcie ! 




~3~ Robaczki *.*  ~4~ Misieeeeek + napój 
Narysowane na papierze , którego nazwy niestety nie znam .. 




~5~ Kolejny portret u mnie jest tego masa , pełno jakiś portretów po prostu uwielbiam rysować twarze. 


Wiec jak na dzisiaj to tyle . Wiem wiem nie ma co się zbytnio chwalić , bo to przecież nie są jakieś arcydzieła , lecz chciałam coś o sobie Wam dodać na te 1000 wyświetleń. Jeszcze raz dziękuje i mam nadzieję , że rysunki Wam sie podobają . :)

2 komentarze: